Thursday, December 4, 2014

24 Tags of Christmas! 4de December!

20 dagar kvar till julafton, tiden bara springer iväg och stressen för att hinna få iväg julkort, hitta de perfekta julklapparna, dricka glögg med grannen, få upp dekorationen och handla julmaten smyger på oss. Tur vi alltid har lite tid för avslappnande scrapping!

20 days left until christmas eve, time just runs away and all stress with making cards, finding the perfect presents, zipping glühwein with the neighbours, decorating and of course shopping for groceries is coming our way. Good for us who always can relax with som scrapping!


Jag har alltid några uppmålade motiv som ligger, stämplar upp massor och målar några när jag ändå är igång. Mina första val när det gäller färgläggning är distress ink refiller och promarkers, vilken jag väljer beror lite på hur mycket tid jag känner att lägga på färgläggningen. Kortare tid så väljer jag promarker.

I always having some motives coloured and ready to use. I stamp up a lot and paints a few at a time when I'm in the mood for it. My choice of paints is distress ink refills and promarker depending how much time I wants to spend. Short amount of time and the promarkers is doing the job.


Till den här tagen har jag använt mig av en stämpel från Wiff of joy målad med promarkers. Rosetterna har fått lite dimondglaze för att bli så där lite extra. Blommorna tonade jag ner genom att gessa de färgglada partierna och sedan på med lite glitter för att få dem mer juliga.  Textstämpeln är en K-design som troligtvis kommer sitta på många av mina klappar i år.

To this tag, I've used a stamp from Wiff of joy painted with promarkers. The bows has gotten some dimondglaze to be that little extra. The flower did I tone down with some gesso on the colourful parts and then put some glitter on them to make them christmasy. The text comes from K-design and is probably going on most of my gifts this year.

Mitt tips: Måla flera motiv åt gången och lägg undan, använd skräpbitar som du har liggandes, stansa fler dies(figurer) än du behöver när du ändå är igång och spara. Det kommer alltid till användning. 
Stressa lugnt innan julen!

My tip: Paint more than one motiv at once, use scraps, punch/cut more than one pieces of a die when your at it. There is always a moment when you can use it.
Dont stress to much before christmas!

1 comment:

Artes de Nágela said...

Gorgeous!
I love you tag!
Have a nice day!