Monday, October 20, 2014

New TEAMMEMBERS

Vi utvider teamet vårt, og har gleden av å presentere
3 nye DT-medlemmer for StampARTic...!

We are happy to announce 3 new members
of our team...!

Vi ønsker jentene velkommen, og gleder oss stort til å se hva de lager!
We want to welcome the girls, and are really looking forward to see what they will make!

Dette skriver de om seg selv...
This is what they are saying about them selfs...

Anne Bente

Her er jer, Anne Bente,kommer fra Danmark ,er bidt af en gal scrapper, jeg laver rigtig mange kort det har jeg gjort i rigtig mange år :) Jeg elsker at blive udfordret, og blev rigtig glad da jeg blev spurgt om jeg ville være med på teamet her. Min stil er vintage og shabby chic,  jeg bruger blonder på næsten alt.ud over kort har jeg i 2 år lavet projekt life hver uge. har 5 skønne børnebørn i alderen 6 til 16 år, gift med en skøn mand i 38 år .
Jeg har selv en udfordrings blog Card and scrap og er desuden DT medlem hos Its all about the vintage.



****

Winnie

Hei Winnie her, kommer fra Bergen, er opprinnelig dansk........ 
Har holdt på med papirhobby siden 2003......... har vært innom mange hobbyer i løbet av mitt voksne liv......... men papirhobbyen har jeg holdt fast ved, jeg er vel det man kaller for en allround scrapper lager mye forskjelligt men mit favoritt tema er steampunk og favoritt produkt er Tim Holtz sine Distress Ink puter og mine Promarker. Da jeg ble spurt om å bli med i designteamet ble jeg glad og  litt skremt også men håper jeg kan leve opp til standarden her. her er ett par kort som viser  den stilen jeg er mest glad i å lage. 



****

Gry

Hei! Jeg er fra Tistedal, Norge. Jeg er gift med en forståelsesfull mann, har 4 barn og 2 katter, og jeg har den beste hobbyen i verden, nemlig papirhobbyen!! Finnes ikke noe bedre enn å slappe av på hobbyrommet etter en lang dag! Stilen min er litt Shabby Chic, liker blomster, perler, glitter etc. Og jeg klarer meg ikke uten dies og puncher! Bruker mye papirer fra Maja Design, Pion og Bildmålarna, fargelegger for tiden med en blanding av Copics og Promarkers.
Veldig glad for å være en del av teamet her!!



***

Vi gleder oss til samarbeid, og håper at leserne våre setter pris på nye stiler
og kreativ inspirasjon utover høsten!

We are looking forward to working with the new girls, and we hope that
our readers appriciate new styles and creative inspiration during this autumn!

1 comment:

Artes de Nágela said...

Beautiful and inspiring cards
I loved them all!
Have a great week!